måndagen

hej alla bloggläsare  då var det måndag idag  vakna tidigt halv 7  typ  åt lite macka med ost  och där efter går till skolan 20 minuter är bra fetförbränning haha  . sen skola plugga jag lite engelska . det är väldigt kul tycker jag . stack hem sen klockan typ 12 riktigt seg dag måndag  tycker jag . sen stack jag till posten hämta ut en produkt  kapslar ! som e bra för huden redigt nice asso !  och juste! julkalendern börjar imorron första avsnittet  brukar aldrig kolla på det var minst 3 år sen jag kolla det sist men ska försöka palla kolla lite nu. den heter Superhjälte jul börjar imorron 7:15 till 7:30   vilka ska kolla på det???haha

Kommentarer
Postat av: LINDA - [lindasofiedahl.blogg.se]

Haha aw, gulligt att du kollar på julkalendern. ;)

2009-12-01 @ 17:53:37
URL: http://lindasofiedahl.blogg.se/
Postat av: Marcus :D,

denna julkalendern va helt cepe, jag såg den när min lillebror tittade. Helt konstig asså ? :P ahha Hare.

Känner du jonathan Cronkvist, i åstorp "jonte" e hans polare ^^

2009-12-01 @ 21:28:40
Postat av: sven

det var vitamin b5 du beställde hem?

2009-12-08 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0